Little Paris
Hye ! Assalamualaikum

Assalamualaikum ! Hey Im NURULASYIKIN BINTI HAMZAH . Be Calm and Welcome To My Paris Blog Town . Hope you enjoy ! Byeeeee !



Entries About Linkies

Walking Talking

Memories

  • 4 tanda si dia tipu .
  • ketaq weyh !
  • saya tahu saya salah :(
  • terharu aku :')
  • orang daa benci :)
  • hanya kerana gurauan !
  • 10 SMS CINTA PANAS !! :))
  • sabar !
  • besar ya amat ! o_O
  • sebok !

  • Big Clap And Thanks To

    Template: Intan Aqilah
    Basecodes: Yaya
    Others:   


    homework , homework , homework !!

    hoyyeee ~ assalamualaikum sayangg ~ sehat kah anda semua ? hope sehat keyy ? kalo saket ? pegy lhaa klinik 1Malaysia , amekk ubat , bayar singgit jaa , alahai ~ takk kan singgit ponn nak kedekut ? takk kann ? okeyy ~ go0d =) okeyy ~ title kali neyh homework , homework tuu keja skolah , keja skolah tuu kerja yang cikgu bagi suruh buat kat rumah , okeyy ? *merapu -,-'' okeyy ~ aku juz nak bagitaw yang kerja skolah akuu tuu takk siap lagy , haaa ~ hari neyh daa hari apa , awad lhaa cuti sat sangat ? yang cikgu neyh ponn , suka bagy keja skolah banyak-2 , ingat sempat kaa nakk buat ? kami nakk pi jalan-2 gakk , nak pi makan kenduri gakk , takk aci ahh cikgu jaa bole pi , haaa ~ nanges lhaaa . dahh tuu setiap subjek pulakk tuu ada keja skolah , gilaa bapakk , satu subjek daa lebih dari satu soklan . maw takk banyak kalo kira semua sekali ? sivik ponn nakk selit gakk kerja sekolah , yang agama nak kena hapai , aku daa lhaa hafazan memang sah-2 lemah -,-'' BI nak kena pi cari dua essay , takk buat teacher kutip duet , ergh !! mampuih-2 , banyak weyh ! kompem takk siap ahh keja aku cenii , sapa sayang aku ? mehh tolong aku buat homework yang ramai neyh , dokk beratur jaa neyh . sapa tolong , aku bagy chocki-2 kat diaa , haaa ~ cepat-2 , lai-2 , ngeee ~ okeyy lhaa , the end of the topic . nakk sambung online , haha ! bukan nakk sambong buat homework , pastuu gadoh homework ramai -,-'' kbaii ~ assalamualaikum . muahhh ! sayanghampasemuaketatketatmunyerr ! take care sayangg =') btw ! nakk tengokk muka aku dari awai aku buat keja skolah sampai aku tension takk ? tengokk gamba katt bawah neyh , hope hampa jangan jadikk macam aku naa =)


    mula-2 bawak keluar semua homework yang RAMAI tuu

    bilaa daa buhsan buat homework -,-''

    bilaa aku daa tension buat homework yang RAMAI tuu

    lastly akuu daa meluat nakk buat . *mengamuk ! >,<

    p/s : homework aku tetap takk siap -,-'' gambaq entah apa-2 , sat laki , sat pompuan >,<