Little Paris
Hye ! Assalamualaikum

Assalamualaikum ! Hey Im NURULASYIKIN BINTI HAMZAH . Be Calm and Welcome To My Paris Blog Town . Hope you enjoy ! Byeeeee !



Entries About Linkies

Walking Talking

Memories

  • saya tahu saya salah :(
  • terharu aku :')
  • orang daa benci :)
  • hanya kerana gurauan !
  • 10 SMS CINTA PANAS !! :))
  • sabar !
  • besar ya amat ! o_O
  • sebok !
  • lamanyaa ~
  • cukai ?

  • Big Clap And Thanks To

    Template: Intan Aqilah
    Basecodes: Yaya
    Others:   


    ketaq weyh !

    heyyoo . assalamualaikum semuaa . okeyy ! esok 22/12/11 . tarikh keramat tuu weyh ! takk kan aku lupa !  esok semua budak form 3 nak amek result depa . termasok lhaa aku !
    result apa kah ? result PMR lhaa . Pelajar Mesti Rilekks  ~ okeyy . nampakk ? aku daa merapu -.-' esok jugakk lhaa bole bunuh jumpa kawan-2 yang daa lama takk pelukcium jumpa . lama kaa ? alaa . ada lhaa dalam setahun sebulan lebih . lama lhaa tu kan ? lebih dari sehapakk sehari . ==' esok kompem ramai yang terjunbangunan nanges lepas tengok ombakrindu result masing-2 . ada yang nanges gembira , terharu , menyesal , dan laen-2 lhaa . korang pikir sniri lhaa . aku malas nak taip -,- tuu ja kodd yang aku nak merapu . aku daa takk dakk idea . otak daa blank ~ okeyy ~ sorii . aku juz nak bagi tahuu yang aku tengah ketaq gila vavi punyaa ! takk lalu ceq nak makan -.- apa-2 ponn aku nakk mintakk maaf kat semua kalo aku ada buad salahh . lastly doakan aku smoga aku dan kawan-2 yang amek PMR tahun neyh dapat keputusan yang memuaskan ! AMIN YA RABBAL ALAMIN !! untuk kawan-2 yang nak amek result esok . go0dluck weyh ! aku doakan kita dapat keputusan yang cemerlang . esok kalo aku nanges jangan tanya saipa ! kbaiii ~ assalamualaikum . sayanghampasemua !!