Little Paris
Hye ! Assalamualaikum

Assalamualaikum ! Hey Im NURULASYIKIN BINTI HAMZAH . Be Calm and Welcome To My Paris Blog Town . Hope you enjoy ! Byeeeee !



Entries About Linkies

Walking Talking

Memories

  • sabar !
  • besar ya amat ! o_O
  • sebok !
  • lamanyaa ~
  • cukai ?
  • BENCI
  • macam bagus !
  • selamat datang :D
  • demam ~ :(
  • baru punya :)

  • Big Clap And Thanks To

    Template: Intan Aqilah
    Basecodes: Yaya
    Others:   


    10 SMS CINTA PANAS !! :))

    haiii , heyyy , helloooo , assalamualaikum dan salam 1Malaysia semuaa . oke . topik kali neyh tuu haa . yang kat atas tuu . 10 SMS CINTA PANAS . awwwawww~ <3 kfinee ! aku mengaku yangg aku amek menda neyh dari buku . aku tulis kat blog burukk aku neyh juz nak langsi kongsi kongsi nan hampaa . baca keyy ^^,

    1) ---> aku mencintaimu bukan kerana kecantikkan mu . aku mencintaimu bukan kerana kehangatan cintamu . aku mencintaimu bukan kerana cintamu . aku mencintaimu kerana cinta itu kamu . :)

    2) ---> aku membencimu kerana kamu mencintaiku . dan kamu mencintaiku kerana aku membencimu . kini aku sedar yang aku tidak bole membenci mu jika aku tidak mencintaimu . :D

    3) ---> cinta dilahirkan oleh adam dan hawa . diperluaskan oleh rama dan sita . dibawa mati oleh romeo dan juliet serta dibangkit kembali oleh aku dan dia . ^ . ^

    4) ---> kenapa kamu mencintaiku sedang kan aku tidak cantekk , kenapa kamu cinta padaku sedang kan aku tidak pandai , kenapa kamu cinta padaku sedang kan aku gemuk . tetapi lebih terok lagy kenapa aku juga boleh mencintaimu . :')

    5) ---> untuk apa adanya hari v-day ( hari kekasih/valentine day ) ?? bukan untuk mengingati hari tersebut tetapi untuk kau mengingatiku serta menunjukkan pernghargaan kau padaku . sekurang kurang nya ianya berlaku setahun sekali . n_n

    6) ---> seluruh dunia aku pergy tapi hanya kau seorang sahaja yang ku temui berjaya menambat hatiku . tidakk ada dua dan tiganya . biar pun kamu hanya manusia biasa , :')

    7) ---> kehadiranmu menyinari hidupku . kehangatan cintamu mengubati sepiku . kelembutanmu mengubat lukaku . kemanjaan adalah penawar resahku . :))))

    8) ---> antara kita ibarat langit dengan bumi . ramai yang mentertawakan apabila kita bersama . namun mereka sebenarnya buta melihat rahsia di sebalik kekurangan dirimu . biar lhaa hanya aku sahaja tahu kerana hanya aku sahaja yang ingin hidup disamping mu . :)

    9) ---> kejayaan kau memilikiku bukan kerana ketampanan , kekayaan , dan pangkat yang engkau miliki tetapi kerana kekurangan yangg ada dalam dirimu terlalu sedikit berbanding dengan lelaki lain . :))

    10) ---> berjuang lhaa habis habisan untuk merebut cintamu kerana peluang itu hanya datang sekali seumur hidup . sekali cinta itu pergi selama lamanya ianya tidakk akan kembali lagy . :)))

    #cukup sudaa 10 sms cinta panas . untuk yangg kapel tuu . korang bole lhaa hantaa text neyh kat kapel korangg . aku doakan smoga korangg kekal abadi . moga moga sampai ke jinjang pelamin dan ke anak cucu . kbaiii ! neyhh je post aku untuk kali neyhh . take care aww korangg . akusayanghampasemua :)) <3<3<3 :*