Little Paris
Hye ! Assalamualaikum

Assalamualaikum ! Hey Im NURULASYIKIN BINTI HAMZAH . Be Calm and Welcome To My Paris Blog Town . Hope you enjoy ! Byeeeee !



Entries About Linkies

Walking Talking

Memories

  • hanya kerana gurauan !
  • 10 SMS CINTA PANAS !! :))
  • sabar !
  • besar ya amat ! o_O
  • sebok !
  • lamanyaa ~
  • cukai ?
  • BENCI
  • macam bagus !
  • selamat datang :D

  • Big Clap And Thanks To

    Template: Intan Aqilah
    Basecodes: Yaya
    Others:   


    orang daa benci :)

    heyyoo ~ assalamualaikum , ehem ehem . ade orang tuu daa benci kat kitaa , nak buad cena ken ? terima ja lhaa dengan hati yang terbukak ! okeyy , thanx lhaa weyh sebab hang daa buad perangai serupa haram jadah tuu . aku suka , sapa kata aku takk suka ? nampakk aku gelak ? ---> :D haa , takk tipu ken ? baekk takk aku ? takk paa ,  akuu daa maap ken ponn , takk kesah lhaa , manusia ken selalu melakukan kesalahan , :) okeyy finee . aku daa malas nak cakap pasal hang , kbaiii ~ assalamualaikum !