Little Paris
Hye ! Assalamualaikum

Assalamualaikum ! Hey Im NURULASYIKIN BINTI HAMZAH . Be Calm and Welcome To My Paris Blog Town . Hope you enjoy ! Byeeeee !



Entries About Linkies

Walking Talking

Memories

  • apa kan daya ?
  • tu ja aku nak cakap !
  • happy burfday !!! ^^,
  • sedeyh ! :'(
  • 4 tanda si dia tipu .
  • ketaq weyh !
  • saya tahu saya salah :(
  • terharu aku :')
  • bersalah :(
  • suka lhaa tuu ~ ^_^

  • Big Clap And Thanks To

    Template: Intan Aqilah
    Basecodes: Yaya
    Others:   


    sekali lagy =)

    heyyoo ~ assalamualaikum . takk jawab dosa . kalo jawab dapat pahala . dann . AIILEEBIYUU sangat-2 =) chill okeyy ? bhahaha ! :D akuu pulakk yang suruh hampa chill . entahh apa-2 kann -,- okeyy . tajukk kali neyh SEKALI LAGI =) apa yangg sekali lagy ? huh ?? sebenar nyaa aku ponn takk tahuu nak tulis apa . saja gedik-2 nakk menaip -,- okeyy ~ pendekk jaa kod kali neyh . ehh . lantakk lhaa kann nakk pendek ka panjang kann-2 ? ^^, tapi macam takk dakk mo0d jaa nakk menaip >,< post gambaa ja bole takk kali neyhh ? malaihh lhaa nakk menaip . pabila not in mo0d . ceni lhaa aku =)

    OKEYY . SEMUA UNTUK HANG W =)

    winkkk-2 . nampakk tak ? nampakk kann ? kalo takk nampakk pegy pakai spek . 
    anty nampak ahh . paham kann maksud dia ?
    kalo takk faham anty tanyaa ahh keyy ? =)


    sama kann macam kitaa . kann kann kann ? ^_^

    kitaa ponn lebih kurang gamba atas kann ?
    asyik-2 gadoo . merajok . pastuu dua-2 buat tak taw =)

    agakk-2 kann . bilaa kitaa nak macam neyh ?
    takk gado-2 . baekk jee . damai kann ? ^_^

    okeyy ~ besarr takk ? untukk awak . awak jauh . ini je lha yang bole buat pon . sorii keyy ? takk dapat kasik lebih dari ini . takk macam ex-2 awak yangg laen =)

    okeyy guys ! setakat neyh ja kod . tak taw nak tulis apa daa . btw , takk dakk kena mengena dengan tajukk kann ? weeeweee ~ sorii ~ kbaii semua . assalamualaikum . take care tahuu . thanx sapa-2 yangg sudi baca blog buruk neyh . muahhh kat pipi awokk :* :')