Little Paris
Hye ! Assalamualaikum

Assalamualaikum ! Hey Im NURULASYIKIN BINTI HAMZAH . Be Calm and Welcome To My Paris Blog Town . Hope you enjoy ! Byeeeee !



Entries About Linkies

Walking Talking

Memories

  • sekali lagy =)
  • apa kan daya ?
  • tu ja aku nak cakap !
  • happy burfday !!! ^^,
  • sedeyh ! :'(
  • 4 tanda si dia tipu .
  • ketaq weyh !
  • saya tahu saya salah :(
  • terharu aku :')
  • bersalah :(

  • Big Clap And Thanks To

    Template: Intan Aqilah
    Basecodes: Yaya
    Others:   


    sunyi =(

    hyee dann assalamualaikum <3 ;) macam biasa lhaa . sapa takk jawab . dapat dosa . sapa jawab dapat pahala dann aiileebiyuu more-2 munyerr . muahh kat pipi tuuu :* =) okeyy ~ tajok kali neyh . SUNYI . sunyi ? apekah ? okeyy . hidup aku sunyi . jiwa aku sunyi . otak aku sunyi . perot aku sunyi . semua lhaa sunyi . yang penting ! HENSET AKU DAH DUA HARI TAK BUNYI ! okeyy ? get it ? semenjakk aku hantar last text tuu , esokk tuu teros takk dak bunyi dah henset aku . tak dakk dahh text dari pujaan hati aku tuu . takk dakk dah kol dari si W tuu . weyh ! aku nakk semua tuu balekk . aku nak macam dulu . bolee lhaa ='( last text aku hantaa kat hang 17/01/2012 pukol 2.45 a.m . pagi-2 butaa tahuu ? okeyy ~ aku cerita balekk keyy . dari mula . cena kita bole gado . okeyy ~ pada 16/01/2012 aku takk dakk kedit . sebab semlam tuu (15/01/2012) kedit aku habeh sebab kol hang . hang kata hang bosan kann ? internet kat rumaa hang rosak sebab hujan kann ? okeyy . balekk dari rumah kazen aku . sampai jaa aku kat rumah . aku teros kol hang . sebelom tuu aku ada cakap kann ? aku kata aku nak kol malam . nak buat super saver . jimat siket . tapi hang tak mao . hang kata malam hang takk janji . mungkin sebab hang bz . takk pa . aku paham . aku ponn teros gores topup 5 hinggit aku tuu . lepas tuu teros kol hang . sembang punya sembang . tetiba . senyap ! bila aku tengok fon aku balek . rupanya kedit aku tinggal lagy berapa sen ja . keyy . takk pa . kita text lhaa siket . sampai aku send satu text tuu . dia kata "sending fail" . aku ponn check kedit .*122# . --please wait-- . baki : 0.00, okeyy . takk bole buat apa daa . esok tuu (16/01/2012) aku tunggu text hang . mana taw . kod-2 nak hantaq apa-2 . tapi takk dakk pon . =/ takk pa . aku sabar jaa =)  malam tuu baru aku topup . topup aku masok pukol 9.50 p.m . masok jaa topup tuu . teros aku send text kat hang . " sayangg , sorii , baru topup -,- " <---- mecej aku kann ? pukol 9.51 p.m sampai kat hang mecej tuu

    okeyy . lepas tuu aku tunggu punya tunggu , hang takk balas ponn mecej aku . takk pa . sabar lagi =) den aku online sat-2 jaa . sebab apa ? sebab aku nak buat homework bagy siap dulu . den hang hantaq chat . aku copy paste naa =)
    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------




    • Monday

      • buta ka bie online pon tak sedar.
      • off lah lagi .. offline fb ..lolx

      • grrr ~
      • tadi on kejap-2 jee
      • neyh daa onnnnn
      • sorii

    • Monday

      • yea . sorii juga .

      • sebab /

    • Monday

      • bie jatuh moto pon wat tak endah .
      • thu lah kita tepuk sebelah tangan .
      • haktui

      • bilaa ?
      • bby hanta text takk balas kenapa /
      • knapa takk kasikk tahuu ?
      • terokk takk ?
      • jatuh ngan sapa ?
      • cena boleh jatuh ?

    • Monday

      • nazak .

      • jangan ahh memainn
      • terokk ke takk ?
      • bie !

    • Monday

      • check balik bila kita send text ..
      • tapayah ckp takdapat
      • luka sikit je .. mcm kutu gigit .grr

      • tadii bby hanta pukol 9.51
      • sebab baruu topup
      • pastuu bie takk balas

    • Monday

      • 9.51 malam ? kn kn .

      • yea ahh
      • lepas topup masok teros text

    • Monday

      • baca tak mcj bila bie hantar., time bie jtuh moto
      • ada rply ?

      • bie takk hanta ponn
      • hari neyh satu text ponn takk de tahuu ?
      • bie hantaa pukol bape ?

    • Monday

      • kepala ..

      • -,-
      • siyes lhaa
      • takk dapatt
      • salah antaa lettew
      • check balekk

    • Monday

      • suka lah .
      • malas pikir .

      • terokk takk ?
      • bila jatuhh ?

    • Monday

      • terook .
      • dah sengkott.

      • kat mana yangg terokk ?
      • cena boleh jatuhh ?

    • Monday

      • lutut n tangan ..
      • elak dari kucing .

      • masa tuu dengan sapaa ?

    • Monday

      • sorangg .

      • pegy mana masa tuu ?

    • Monday

      • bawak aweks ..
      • waktu hanta aweks balik ..

      • ouch
      • awekk okeyy tak ?
      • hope awekk takk pape lhaa kan
      • (:

    • Monday

      • aweks dah anta balek .time balek .

      • ouh
      • centuu
      • jangan lupa letakk ubat

    • Monday

      • percaya apa yg bie ckp ?

      • percaya 
      • takk pa
      • wattlekk

    • Monday

      • bagi lesen ?

      • kita kena caya kann ?
      • ikot lhaa
      • mungkin itu yang buat bie bahagia
      • terpulang

    • Monday

      • trima kaseh . .
      • ni bie semakin syg .
      • hope jgn tinggalkn je ..

      • baru nak cakap

    • Monday

      • cakap ap

      • baru nak gtaw
      • seblom buat centuu

    • Monday

      • gtau ap

      • lepas kan bby

    • Monday

      • lepas kn bby ?

      • yerp
      • seblom bie bhagia ngan orang laen

    • Monday

      • mkdud ?
      • mksud ?

      • maksud .
        kalo nak kapel orr nakk awekk laen .
        bolee jee
        mungkin dywang bole bahagiakan bie
        tapi kena lepas kan bby dulu
        bby takk nakk kongsi-2

    • Monday

      • kalo bole like ni .dah like .

    • Monday

      • tq.

      • sebab ?

    • Monday

      • tlg like

      • ouhh
      • sama-2

    • Monday

      • -.-
      • oke.

      • dahh bohh ubatt ?

    • Monday

      • tak.
      • abaikan jea kita .

      • why ?

      • maksud orang

    • Monday

      • coz awk tak suka kita da .

      • kenapa abaikan ?

    • Monday

      • cara awk buad saya sakit lagi .

      • mana tahuu ?

    • Monday

      • awk , snang je kn awk mntak mcmto skali .
      • nmpk sangat awk tidak suka.
      • saya cakap pon awk percaya .
      • um .
      • kalau lah fb saia kna dajal .mcm mana pulak..
      • snang je nk suruh tinggal kn awk kn.

      • saya sentiasa percaya kat awak :')
        saya bukan suruh awak tinggal saya .
        maksud saya bila awak nakk kapel ngan orang laen
        better awak lepaskan saia dulu
        jangan curang dengan saya
        ini bukan nak tuduh
        ini terangkan balek 

    • Monday

      • betol apa yg awak caakap to ? sumpah .

      • yerp
        sumpah
        kalo awak nak kapel dengan orang laen ,
        awak lepas kan saya dulu
        yea lhaa .
        mungkin gurlz tuu lebih baek dari saya kann ?
        saya takk suruh awak tinggal tanpa sebab .
        awak paham kan maksud saya ?

      • saya takk suka pakwe saya ada gurlz laen
      • or kapel nan gurlz laen slaen sayaa
      • saya takk nakk jadikk macam ex saya

    • Monday

      • oke awk.
      • saya tak pnah cakap putus kt ex saya.

      • bukan apa
      • awak sniri tahuu kan kenapa saya putus ngan ex saya dulu ?
      • kann ?
      • saya ada cerita kann ?

    • Monday

      • oke . awk caya saya tau .
      • :') tapi nak couple n tak tahan dengan saya . .bgtau . :_

      • maksud ?
      • sorii lambat pikap
      • -,-

    • Monday

      • nak off kejap .
      • takda maksud

      • sorii keyy kalo buat salah , terasa , saket kann hati , takk amekk berat or pape je lhaa
      • sorii keyy ?

    • Monday

      • ye . biasa dah . bila salah cakap sorii . snang .
      • tpi takpa . .

      • kann ?
      • tahuu daa ayat tuu
      • takk caya tengokk blog

    • Monday

      • ?

      • orang ada tulis
      • takk pe lhaa
      • kalo dekat baru faham
      • baru tahuu cena orang mintakk maaf
      • :')

    • Monday

      • k.
      • orang laen gadoh jugak..
      • tpi takda la suma yg kita cakap serius .
      • pastu percaya gila bak hang.
      • ikot .perasaaan
      • atau sperpart tamai.................................
      • *ramai

      • takk

    • Yesterday

      • awk .

      • orang setia keyy ?

    • Yesterday

      • kalo awak nak tahu .

      • napaa ?

    • Yesterday

      • saya suka kwan ..

      • apaa ?

    • Yesterday

      • tpi tak suma kwan saya bole suka .
      • n takda makna saya akan couple dengan kwan .
      • awk nmpk je kt fb tu ramai .
      • tu suma kwan ..
      • takda kisah ..
      • jjur wakk ..
      • saya exsident sorang-2
      • takda aweks n tak amek ..jjur

      • relekss
      • fahamm
      • jangan risau
      • jangan lupa bih ubat
      • *boh

    • Yesterday

      • k

      • bte
      • *btw
      • sorii mengganggu



    okeyy ~ nampakk ? kita ada cakap kann sebelom neyh . kita jauhh , kitaa kena kuat kan kepercayaan kitaa antara satu sama lain kann ? so , aku caya kat hang =) tapi yang pasal aweks yang hang sebot dalam chat tuu . siket ponn aku takk caya tahuu . saja jaa aku buat-2 percaya . saja aku buat lurus bendul -,- nak tengok apa yang hang nak kata . tapi tak taw pulak bolee jadi ceni . =(

    lepas tuu . dua-2 offline . 17/01/2012 pukol 1.02 a.m aku hantaa mecej kat hang , tnya hang bz kaa dakk . pastuu hang off fon . aku hantaa lagy mecej . 1.03 a.m . aku kata " thanx sebab off =) alasan off . betri problem , kann ? ^^, " akuu tahuu daa . sebab hang penah gtaw aku . hang kata betri fon hang ada msalah kann ? takk pa . aku paham . =)

    pastuu hang ada kol aku pukol 2.12 a.m . masa tuu aku nak lelap daa . tapi bila nampak hang yang kol . aku pon angkat . kann aku daa kata fon abang aku neyh speaker dia takk berapa jelas . so, bila aku takk dengar apa yang hang cakap , aku amekk keputusan untuk letakk sebelum cakap apa-2 kat hang . bangang kann aku ? pastuu hang antaa mecej . hang kata " arr , g buad hal kau aa , semak otakk jea , damn ! . ka|o aku tak mcj kau , sampai lusa pun sama jugakk , tension , " pastuu hang ada hantaa mecej neyh " laki-2 slalu tak betol disisi pompuan . why ? uke-2 , first time bercinta orang jaohh . ingin jady yg terbaekk , tapy ? n ingatt jauh takk saket kpala , lagy terukk . rindu , piker bila kua buat ape . ades . allah selamat kan lhaa hamba-2 mu ini .  subhanallah . waalaikomsalam " last text hang " umm , last dari wan , trima lhaa . search : cinta antara kita , <3 . smoga mndapat kembali kawan-2 anda :) "

    ituu yang terakhir dari hang untukk aku . dann aku ponn ada bagy yang terakhir dari aku untuk hang . tapi . aku rasa . aku takk bolee lhaa kalo akuu takk mcej hang . walaupon sekali . selalu nyaa . pagi-2 seblom pegy skolaa . aku mesty akan gtaw hang . aku akan hantaa text kat hang . aku akan gtaw . yang akuu daa nak pegy skola . aku suruh hang jaga diri . aku sayang hang . time balekk skola . aku akan gtaw hang . yang aku daa balek dari skola . time nak tidoo . aku akan gtaw hang . yang aku daa nak tidoo . kannn ? ada kann ? aku akan buat centuu selagi kedit aku ada .. kalo aku takk hantaa text cenntu kat hang , makna nyaa aku takk dakk kedit . semalam seblom pegy skolaa aku nak terhantaa kat hang . tapi aku lupa . kita masing-2 daa cakap yang terakhir dari diri kita kann ?

    bolee takk hang terimaa aku balekk ? jyeahh . hang nak kata aku tergedik-2 kat hang kaa . ludah jilat balekk kaa . kata lhaa . hang nakk kata apa ponn takk pa . sebab aku still sayangg hang lagy . aku ingat hang nak mai pujukk aku . tapi takk dakk ponn . kalo aku nak pujuk hang jangan harap lhaa kann ? semenjak hang kata aku cepat putus asa teros aku rasa . takk gunaa ponn kalo aku buat cenntuu . sebab apa ? sebab takk kan berhasil . kann ?

    okeyy lhaa . panjangg kann post aku kali neyh . sorii . aku cuma nak mintakk maaf sesangat kat hang . aku ada banyak tekanan . sebab tuu jadii cenntuu . aku rasa bersalah . aku rasa menyesal . takk pa lhaa . apa-2 ponn . untuk AHMAD SHAHZUAN BIN AHMAD JAMAL . aku nakk hang jaga lhaa diri hang lepas neyh . kaloo kita takk dakk jodoh . aku harap hang bahagia dengan pasangan yang lebih sesuai untuk hang . aku sayangg hang . kalo hang bahagia . aku ponn akan bahagia . insyaAllah . okeyy ? untukk awekk-2 yang bakal kapel dengan diaa . tolong jaga dia peliss . aku sayang dia lagy . =') assalamualaikum . =)