Little Paris
Hye ! Assalamualaikum

Assalamualaikum ! Hey Im NURULASYIKIN BINTI HAMZAH . Be Calm and Welcome To My Paris Blog Town . Hope you enjoy ! Byeeeee !



Entries About Linkies

Walking Talking

Memories

  • sedeyh ! :'(
  • 4 tanda si dia tipu .
  • ketaq weyh !
  • saya tahu saya salah :(
  • terharu aku :')
  • bersalah :(
  • suka lhaa tuu ~ ^_^
  • stop !
  • orang daa benci :)
  • hanya kerana gurauan !

  • Big Clap And Thanks To

    Template: Intan Aqilah
    Basecodes: Yaya
    Others:   


    happy burfday !!! ^^,

    heyyooo ~ assalamualaikum sticker stalker ! ^^, woott-2 . orang bagi salam tuu . jawab lerr . takk jawab dosa . kalo jawab ailebiyu lhaa ! muahhh siket kat pipi tuu :* . atoto ~ malu lettew ^^, hikkhokk ~ takk mao lhaa shy-2 meowww . grrr ~ HAHA ! okeyy-2 . pada 3o/12/2o11 tahunlepas baru-2 neyh . pada hari jemaahhaji jumaat . (kelmarin lhaa kann ?) hari jadi capital W , awwwawww ~ haPpy burfday sayangg ~ semoga panjang umo end dmurah an rezki . amin !! hope kita bekal kekal lama keyy sayangg . yea lha . kita kann jatuh jauhh bertalu-talu berbatu batu . hang bukan nak percaya sangat kat aku neyh kann ? nakk buad cena . aku neyh pembunuh jahat yang teramat sangatt . awwwawww ~ kann sayangg ? pape ponn . selamat hari tuaa lhaa . akusayanghangketatketatmunyerr tahuu ? muahhh siket kat pipi awokkk sayang :* :') okeyy . akucintahangsangatsangatmunyer ! jangan tinggai aku naa ? <---- ayat neyh slalu sangat aku campakk jumpakkk . -,- tapi kita hanya merancang . TUHAN menentukan segala galanya . kalo ada jodoh . insyallah kekal kann sayangg ? tapi kalo takk dakk . nak buad cena . bukan rezeki lhaa tuu kann ? <---- ayat pasrahh . awww ~ HAHA ! :D okeyy-2 . sayangg . ada benda nakk bagi neyh . tengokk keyy . pejam mata dulu . kira sampai sejuta sepuluh baru bukak . takk mao tipu taw . dosa . hikkhokk ~ >.<


    nampakk takk nampakk takk ? awww ~ tengokk bawah neyh

    taaadaaaaaaaa ~ HAHA ! takk dak pape ponn . gamba jaa . HAHA ! sorii . kena tipu >,<
    jahat kann aku ? -,-

    okeyy-2 . ada lagy . tengok-2 . takk kena bayar ponn . free jaa . aku memang suka bagi free ==,

    haaa ~ special okey ?? awww ~ suka tak ? ^^,

    and last one :)

    mmuaaahhh !! sayangg hang ! :*
    AHMAD SHAHZUAN BIN AHMAD JAMAL CINTA/SAYANG NURULASYIKIN BINTI HAMZAH
    kann ? aiilebiyuuu laling !! >,<

    HAHA ! okeyy lhaa . takk tahuu nak tulis apa daa . kbaii ~ jaga diri . sayanghampasemua ! muahh sikett lagy :* assalamualaikum ! ^^, sorii . gataii siket . HAHA ! jelesz lettew -,-