Little Paris
Hye ! Assalamualaikum

Assalamualaikum ! Hey Im NURULASYIKIN BINTI HAMZAH . Be Calm and Welcome To My Paris Blog Town . Hope you enjoy ! Byeeeee !



Entries About Linkies

Walking Talking

Memories

  • mimpi :)
  • berubah (:
  • sabar !
  • besar ya amat ! o_O
  • sebok !
  • mandi ! ^^,
  • lamanyaa ~
  • bye sayangg ~
  • PEMBUNUH
  • cukai ?

  • Big Clap And Thanks To

    Template: Intan Aqilah
    Basecodes: Yaya
    Others:   


    sapa dia tuu ? o_O

    haiii , heyy , hellooo , assalamualaikum dan salam 1Malaysia semuaa . oke ~ kopi'o topik kali neyh SIAPA DIA TUU ? haa . sapa ? sapa dia ? nak taw ? ta payah lhaa . keyy ? ngeee ~ ^^, lhaa . napa ?? nak taw jugakk ? errr . malas lhaa nak taip . ermm . yea lhaa yea lhaa . aku gtaw . oke . orang yang aku maksud kan ialah SEMAN !! haa . puas haty ? tuhh ja ponn nak gtaw . bukan nya penting ponn ken ?? oke ! seman tuu ada lhaa seorang hamba allah . haa ! dan seman tuh bukan lhaa nama betoi dia ponn . hampa jangan dok ingat tuhh nama betoii dia . grrrr ~ >.< tuhh nama tipu jaa . nama manja ? err ,. ta jugak kodd . ahhh ! pape je lhaa korangg oiii ~   oke . untuk orang yangg dokk my tanya aku sapa seman tuu . hampa baca lhaa kat sini . daa terjawab sapa si seman tuu ken ? so , puas hati korangg ? aku da gtaw ken sapa si seman tuu ? dan lepas neyh kalo aku update ada nama seman ka . tentang seman ka . stop it ! jangan tanya daa kat aku soklan bodo macam
    ----> sapa seman tu ?
    ----> nama dia seman ka ?
    ----> dia laki ka pompuan ?
    ----> seman tuh manusia ka haiwan ?
    dan apa apa saja soklan yang tak masok dalamlokap akal . soklan soklan yang mintakk lempang dari aku . atau yang nak kaki aku neyh . oke get it sayangg ? kfinee ~ takat neyh je lhaa posmen post aku untuk topik neyh . kbaiii koranggg ! btw akusayanghampasemuabanyakbanyak ! <3 take care :)