Little Paris
Hye ! Assalamualaikum

Assalamualaikum ! Hey Im NURULASYIKIN BINTI HAMZAH . Be Calm and Welcome To My Paris Blog Town . Hope you enjoy ! Byeeeee !



Entries About Linkies

Walking Talking

Memories

  • PEMBUNUH
  • cukai ?
  • BENCI
  • nak jugak ~
  • macam bagus !
  • selamat datang :D
  • demam ~ :(
  • baru punya :)

  • Big Clap And Thanks To

    Template: Intan Aqilah
    Basecodes: Yaya
    Others:   


    bye sayangg ~

    assalamualaikum semua dan salam 1Malaysia . 

    korank ape kabar ? sehat ken ? hope korank sehat lha . ape mo0d korank sekarang neyh eak ? happy ? sedih ?  ke ape ? share share lha .

    actually saia tengah sedih giler skang . sumpah sedih . sedih sangat sangat . tuhan saja yang tahu betapa sedih nya diri neyh .

    tapi saia tengok dear macam happy jer . hurm . mungkin dear nak semua neyh da lame ken ? saia jerp yang tak sedar .

    oke fine ! neyh yang ko nak ken bie ? alasan dear . sebab ko dok asrama . ko nak study dulu lha segala bagai . tolong lha bie . ko tak payah nak bagy banyak banyak alasan . cakap je lha yang ko dah ta nak kat akuwh . 

    tuh puwn susah ke ? senang je ken ? nak akuwh ajar ko ke sayangg ? tak payah ken ? ko dah pandai ken ? 


    tak payah nak berdalih lha sayangg . akuwh da taw lame daa . actually ko nak putus nan akuwh da lame ken ? ko tunggu masa je ken sayangg ?


    ko nampak je akuwh macam tak kesah sebab ko mintak putus . yeahhh ! luaran akuwh mungkin macam tuh sayangg . dalam sape tahu ? TUHAN saja yang tahu sayangg .


    ko sniri pon tak kan tahu sayangg betapa akuwh sayangg nye kat ko . akuwh puwn tak tahu macam mana nak bagi tahu ko bie . pening akuwh nan ko . macam macam masalah . 


    akuwh tak tahu salah sape . salah aku ? atau salah ko ? eiii . tolong lha . biar lha . TUHAN saje yang tahu salah sape kenn ? akuwh selalu mengalah dengan ko sayangg .


    kenape ? sebub akuwh sayangg ko . sayanggkoketatketat ! tapi ko tak pernah hargai ape yang akuwh da bagy kat ko . habis madu sepah ko buang ken ? *think positif yea kawan . dont be negatif :)


    sebenarnya ko putus nan akuwh sebab ko ade pompuan laen ken sayangg ? betol tak ? mengaku je lha sayangg . nape susah sangat ? mengaku je . akuwh paham . 


    yeahh . akuwh tahu akuwh tak sempurna . akuwh tak sesuai dengan ko ken bie ?
    yea lha . ko ken semardd . hensem . ramai owang nak kat ko . akuwh neyh sape lha ken ? tak serasi dengan ko . 


    tak pe . akuwh akan ingat kenangan kite sayangg . ko nak lupe ponn tak pe . akuwh tak kesah . janji ko ingat kat akuwh . 

    oke lha . cukup lha ken . buad apa tulis banyak banyak ken ? buad saket hati jerp . buad kali terakhir untuk kaw bie . akuwh sayangg ko . tapi . kite da tak de pape ken ? ko jage diri ko baek baek yea sayangg . bye sayangg :')

    btw . untuk korank semua . im single now sayangg :) . oke lha korank . popaii sume . saiasayanggkoranksemua . nanti update lagy . :))